Home » Хранене » Изгаряне на мазнини с гаранция за успех! 03

Въглехидрати приемайте главно сутрин с около 50 г (половин доза) и след тренировка с около 100 г all-in-one muscle builder напитка. През деня взимайте колкото е възможно по-малко въглехидрати и ги ограничете до овесени ядки и пълнозърнести продукти. Моля, наистина се въздържайте от въглехидрати и се снабдявайте умерено с тях, само когато се чувствате изморени, разсеяни или отпаднали.
Увеличете приема на протеин и пийте много вода, за да улесните преработката им в бъбреците. Високите количества протеин ще ви заситят, ще помогнат за запазване и изграждане на мускулатурата и ще стимулират обмяната на веществата. Стремете се към всяко ядене да изпивате по една протеинова напитка с минимум 25 г съдържание на протеин.

Примерен дневен хранителен план:

Сутрин:
50 г all-in-one muscle builder напитка, мултивитаминен суплемент (напр. Ultra A-Z), 1 сварено яйце и малко пълнозърнест хляб или овесени ядки (по възможност 20-45 мин след напитката), кафе

Преди обяд:
Протеинова напитка и при необходимост малко плодове, CLA капсули

Обяд:
Протеинова напитка (бърз или бавен протеин), капсули на модулатор на обмяната на веществата (напр. Fat Attack), зеленчуци или салата с 15 мл леново или конопено масло, месо без мазнини и евентуално малко въглехидрати

Преди тренировка:
BCAA-суплемент и енергийна напитка

Веднага след тренировка:
100 г all-in-one muscle builder напитка

Около един час след тренировка:
Бърз протеин (минимум 30 г Whey Protein или Anabolic Protein), CLA капсули

Вечер (по възможност преди 18h):
Протеинова напитка, капсули на модулатор на обмяната на веществата (напр. Fat Attack), суплемент от витамини, минерали и микроелементи, зеленчуци или салата с 15 мл МСТ масло (достатъчно е да спре забавянето на обмяната на веществата), месо без мазнини или риба, по възможност никакви въглехидрати.
След това не консумирайте нищо друго (така атакуващият мазнините растежен хормон (HGH) се отделя през цялата нощ) или по-късно приемете една доза бавен или бърз протеин.

Забележка:
Ако се чувствате изморени през деня, взимайте (при нужда няколко пъти) по 3-5 капсули BCAA или BCAAs TST с малко кафе или енергийна напитка. С тези т.нар. „умерени термогенетици” ще ускорите още веднъж обмяната на веществата и ще прогоните умората.

Допълнителна информация и обмяна на опит:
Описаният дневен прием е стандартен план, който можете да изменяте според нуждите ви. Тъй като цялата система, осигуряваща топенето на мазнини, е твърде сложна и индивидуална, не може всеки отделен случай да се третира по един и същ начин. Възможно е при някои хора да се появи глад, силен или невъздържан апетит към определени хранителни продукти. Към тези случаи трябва да се подходи индивидуално, защото – с изключение на общовалидните правила за успех, изброени по-горе – не съществуват решения за тяхното практическо приложение, важащи за всички.