Home » Митове и факти » Митове и факти 04

ТРЯБВА ДА ИЗКЛЮЧИТЕ ВСИЧКИ МАЗНИНИ ОТ ВАШЕТО ХРАНЕНЕ…

Грешно! Има добри и лоши мазнини. Наситените мазнини са от лошия вид. Всъщност добрите моно- и полиненаситени мазнини в зехтина, студеноводните риби и лененото семе са необходими на вашия организъм за редица важни метаболитни функции. Затова те се наричат есенциални мастни киселини. Онези от вас, които не обичат риба, могат да се възползват от предимствата на ежедневния прием на добавки с рибено масло.

ХРАНЕНЕТО ПРЕДИ ЛЯГАНЕ МЕ КАРА ДА НАПЪЛНЯВАМ…

Всичко зависи от поставените цели и избора на храни. Кофичка сладолед, която поглъщате, докато гледате телевизия късно вечер, може и да увеличи обиколката на талията ви, но ако сте активен спортист, който вдига тежести и се състезава за победа, бавното приемане на протеинов шейк от Micellar Casein Protein (мицеларен казеин) непосредствено преди лягане може да бъде от полза. Процесът на възстановяване на мускулите протича предимно по време на сън, а продължителната доставка на аминокиселини от казеина осигурява антикатаболна защита в полза на мускулното възстановяване и не позволява на мускулния разпад, започнал по време на упражнение, да продължи.