Home » Фитнес » Най-лесните начини, с които да постигнете здрави ръце

Използвайте тежки, комбинирани движения

Използвайте тежки, комбинирани движения, които дават приоритет на мускулите на ръцете. Ако тренирате за сила или просто се опитвате да тренирате колкото е възможно по-ефективно, трябва да разчитате най-много на комбинирани движения. Включете вдигане от лежанка с малки движения, дълбоки набирания от различни позиции и различна интензивност, като помощни упражнения след основните вдигания на тежести. След комбинираните вдигания на тежести, е време да се съсредоточите специално на ръцете с упражнения от минимум 5-6 повторения на сет.

Опитайте се да намалите времето си за почивка на минимум

Когато правите директната тренировка на ръцете, опитайте се да намалите времето си за почивка на минимум. Някъде между 60-90 секунди е достатъчно време, за да се възстановите за следващите серии. Като същевременно поддържате достатъчно интензивно ниво, за да предизвикате мускулното свиване, необходимо за предизвикване на хипертрофия.

Ограничавайте броя на движенията

Ограничавайте броя на движенията, които правите. Когато целта е значителен растеж на мускулите, може да правите 5-8 движения на мускулна група на седмица или повече. Когато целта е изграждане на сила и устойчивост, не е добра идея да изпълнявате много и разнообразни движения. Така че вместо това се опитайте да изберете най-ефективните движения за вас.

Източник: https://www.bodybuilding.com/content/the-simplest-way-to-build-stronger-arms.html