Home » Фитнес » Няколко трика от професионалисти за трениране на бицепсите

Независимо дали вдъхновението ви за трениране е да изглеждате като Арнолд
Шварценегер или просто да сте най-добре сложеният на плажа, то бицепси са
задължителни.

Ето някои съвети, които ви помагат да изградите бицепсите на мечтите си:

1. Малките мускули, като бицепс, трицепс и абсцес, са засегнати в известна степен по
време на тренировките за големи мускулни групи. Ето защо се препоръчва да се посветят
два дни в седмицата за "спомагателни" тренировки. Като разчупите рутината си, вие си
давате възможност да изолирате натоварването и наистина да натоварите тези мускули.

2. Повече повторения на движенията допринасят за по-големи бицепси. Ефективното
трениране на бицепси става, когато стимулирате бицепсите си, като ги подлагате на
напрежение за продължителен период от време. Ако сте правили кратки серии и не сте
виждали резултати, то това е защото трябва да подложите бицепсите си на повече време
непрекъснато натоварване.

3. Уверете се, че тренирането на гръбните мускули е интензивно.
Тези които наблягат на тренировките на големите мускулни групи в горната част на
тялото и правят малко или никакви изолирани тренировки на ръцете, все пак могат да
изградят сериозни мускули на ръцете. Ако изпълнявате усилено повдигане от лежанка,
набиране, военни преси и изтласквания, то няма защо да се притесняват за слаби ръце.
Набирането на цяло тяло от лост е вероятно най-недооцененото упражнение за бицепс.
Вмъкнете го в тренировката за ръце и ще видите по-значителни резултати от всякога.

Източник: https://www.bodybuilding.com/content/6-insider-tips-to-build-your-ultimate-biceps.html