Home » Здраве » План за прием на добавки на Камил

Първо хранене – сутрин веднага след ставане: 10 г ЕАА + 10 г BCAA с 35-40 г Glucofast, разтворени в 500 до 600 мл вода (може да си ги приготвите до леглото и да ги изпиете сутринта веднага след събуждане). Второ хранене – закуска: 30 минути след аминокиселинната напитка трябва да приемате една добра закуска (яйца, колбас без мазнини, месо, хляб и т.н.) с напитка Anabolic Protein (напитката Anabolic Protein да се взема при всяко ядене, за да може да се осигури винаги съдържание от поне 40 % протеин в него).

Трето хранене – предиобедна закуска: Предиобедната закуска трябва да съдържа напитка Anabolic Protein Superior.

Четвърто хранене – преди обяда: Около 60-90 мин след третото хранене (но преди обяда) се изпиват 10 г ЕАА TS и 13 г Leusteron TS с 35 г Glucofast.

Пето хранене – обяд: Балансиран обяд от зеленчуци и месо/риба, заедно с напитка Anabolic Protein.

Шесто хранене – следобедна закуска: Следобедна закуска с напитка Anabolic Protein. Добавки за тренировката: Храненето преди, по време на и след тренировка трябва първо да се изпробва. ПРЕДИ ТРЕНИРОВКА: Трябва да се провери дали приемането на 10 г ЕАА TS + 10 г BCAA TS + 35-40 г Glucofast осигурява хубаво „напомпване” или резултатът е по-добър, ако вместо аминокиселини се вземат 30 г Anabolic Protein + 14 г Leusteron TS + 35 г Glucofast. ПО ВРЕМЕ НА ТРЕНИРОВКА: Пиене на равномерни количества вода с EAA TS + 10 г BCAA TS (не пийте вода в началото на тренировката, а започнете някъде след 20-тата минута, когато вече сте изпотени, и винаги пийте по една-две глътки от аминокиселините между сериите, за да можете да поемете цяла доза от тях до края на тренировката). СЛЕД ТРЕНИРОВКА: Createston Massiv + 15 г Leusteron TS 45 мин по-късно още половин доза Createston Massiv + 10 г EAA TS (ЕАА ТS може да се смеси с Createston-а). Седмо хранене – вечеря: Балансирано ядене, което да осигури вещества за продължителен период от време, заедно с напитка Anabolic Protein. Осмо хранене (по избор): След вечерята може да е най-добре да не се приема нищо друго освен деветото хранене непосредствено преди лягане (така ще се осигури високо производство на растежен хормон през нощта). Като алтернатива обаче, можете да изпиете два часа след вечерята още една напитка Anabolic Protein или дори Createston Massiv (в този случай растежният хормон няма да се образува в такива големи количества, но ще си набавите допълнителна енергия). Трябва сами да изпробвате кой от двата варианта е най-подходящият за вас, защото хормонът на растежа не ви помага с нищо, ако в тялото ви има прекалено малко енергия за него. Винаги осигуряването на енергия стои на първо място и без тя да е в достатъчна наличност, не трябва да се мисли за растежен хормон и т.н.

Забележка:: Хора, които са склонни към натрупване на мазнини, по-добре да пропуснат осмото хранене, а тези, които имат проблеми с качването на килограми могат да вземат по още един Createston Massiv или Anabolic Protein късно вечерта. Девето хранене – непосредствено преди лягане: Преди лягане 10 г EAA TS + 10 г BCAA TS + 35-40 г Glucofast (ако се събудите след 4 часа сън можете да изпиете още една половин доза).