Home » Добавки » Съюзници срещу телесните мазнини

Кокосово масло е тайната съставка, с помощтта на която ще изчистите излишните мазнини по
тялото, особено неприятните в областта на корема. Кокосовото масло може да увеличи
метаболизма и да намали апетита ви, и така то помага да губите мазнини в дългосрочен план.

Има няколко изследвания, които подкрепят това. В едно от тях 40 жени приемат 30 грама (2 супени
лъжици) кокосово масло или соево масло за 28 дни. Те са инструктирани да приемат по-малко
калории и да ходят всеки ден. И двете групи губят приблизително еднакво тегло. Но групата с
кокосово масло е имала понижена обиколка на талията (мастна тъкан), докато тези със соевото
масло всъщност са имали леко увеличение на мастната тъкан. Групата с кокосово масло е имала
повишени добри нива на холестерол, докато със соевото масло е имало понижени такива и
завишени нива на лошия холестерол. В това проучване кокосовото масло не причинява цялостна
загуба на тегло в сравнение със соевото масло, но води до значително понижаване на мастната
тъкан.

Друг вариант за намаляване на мазнините в тялото е приемането на фетбърнър като PEAK Carnitin.
Ако знаете как да управлявате загубата на мазнини с правилната диета и упражнения, тази
добавка ще ускори процеса с около 30 до 50% без странични ефекти. Това означава, че ако можете
да загубите 1 килограм мазнини седмично чрез правилна диета и упражнения, то можете да
загубите 1,3 до 1,5 килограма мазнини седмично, като приемате правилния фетбърнър. Друга
голяма полза е, че е особено ефективен за намаляване на упоритите мазнини, които обикновено

са коремни мазнини за мъжете и по бедрата за жените. Ако сте намалили значително приема на
калории в менюто си, то енергийните ви нива страдат, защото консумирате по-малко енергия от
гориво, което след това се трансформира в по-малко мускулна енергия. Фетбърнърите имат
различни съставки, като кофеинът присъства задължително. Той служи, за да увеличите отново
енергийните си нива, без да доставяте на тялото си излишни калории. Повече енергия означава, че
ще имате по-силни тренировки, а по-интензивните тренировки означават, че имате по-голям шанс
да задържите мускулната тъкан, която сте изградили.