Home » Фитнес » 3 нестандартни протеина, с които ще разчупите закуската

Когато преобразявате физиката си, трябва сутрин да приемате много протеини. Ние всички правим едни и същи протеинови закуски с яйца, може би кисело мляко и протеин на прах. Следващия път, вместо да се придържате към същите закуски, можете да разнообразите, като си набавите протеина от други източници.

Разбира се, приемането на протеини и като хранителна добавка, е винаги добра идея.

1. Сутрешната препечена филия може да бъде комбинирана не просто с масло. За да
увеличите приема на протеини, добавете отгоре вкусна пушена сьомга. Така ще получите
около 17гр. протеин в една порция. Сьомгата също така ще осигури добра доза
здравословни за сърцето омега-3 мастни киселини- нещо, което много от нас не получават
достатъчно.

2. Овесената каша е още един чудесен начин да започнете деня. Можете да я направите още
по-добре, като довършите порцията си с хрупкав пуешки бекон. Обикновено той е с по-
ниско съдържание на калории в сравнение със свинския. Пуешкият бекон ще добави около
3гр. допълнителни протеини на парче, както и фосфор, благоприятстващ костите.

3. Малко козе сирене може да превърне обикновените бъркани яйца в кремообразна
наслада, която ще ви зареди за деня. Козето сирене ще ви осигури около 5гр.
висококачествен млечен протеин. И тъй като мекото козе сирене съдържа повече влага,
отколкото твърдите сирене като чедър, то е по-малко калорично. Просто се разбърква
малко раздробено меко козе сирене и свежи подправки с 1-2 яйца и се готви в тиган, като
се разбърква често.

Източник: https://www.bodybuilding.com/content/5-non-traditional-proteins-that-break-the-breakfast-mold.html